Servis100

5 způsobů, jak převzít kontrolu nad svým marketingem obsahu

Na tvorbu obsahu lze pohlížet z různých úhlů pohledu. Někteří vývojáři webového obsahu vytvářejí obsah kvůli publiku, zatímco jiní vytvářejí obsah kvůli vyhledávačům. V online sektoru nelze dostatečně zdůraznit potřebu obsahu. Obsah přitahuje na váš web velký počet návštěvníků, buduje důvěru ve vaše publikum, odpovídá na otázky atd.

Pokud jde o obsahový marketing, měla by být upřednostněna kvalita před kvantitou. Obsah se vyrábí hlavně ve prospěch uživatele. Při vytváření obsahu zvažte jeho zachování, originality, užitečnosti a aktuálnosti. Váš obsah by měl být také relevantní, aby přilákal více sdílení a odkazů. Před vytvořením obsahu pochopte své uživatele a to, co potřebují, aby zůstali nedotčeni. Udržujte vysokou úroveň originality svého obsahu tím, že jej necháte plynout.

Následující 5 tipů, které poskytuje Ryan Johnson, vrchní manažer prodeje společnosti Semalt Digital Services, vám pomůže analyzovat a převzít kontrolu nad vaším marketingem obsahu.

1. Nejlepší obsah

Být špičkovým vývojářem webového obsahu přichází s trochou zkušeností a všeobecným převzetím kontroly nad marketingem obsahu. Chcete-li, aby se uživatelé zajímali, musíte na stránkách vytvářet obsah, který má vysokou míru opuštění nebo míru okamžitého opuštění. Míra okamžitého opuštění pomáhá měřit počet uživatelů nebo návštěvníků, kteří navštívili určitou stránku a odešli, aniž by zkontrolovali jakoukoli jinou stránku. Míry opuštění pomáhají měřit počet uživatelů, kteří danou stránku navštívili, poté opustili váš web, ale měli před touto stránkou možnost procházet další stránky.

Optimalizace obsahu obsaženého na stránkách, které mají nízkou průměrnou dobu na stránku a vysokou návštěvnost, vždy uživatele zaujme. Vždy hledejte trend obsahu na nejlepších stránkách, abyste získali nápady, jak obsah rozvíjet, hlavně téma zaměřené na danou dobu.

Před vytvořením obsahu zvažte kontrolu na nejlepších stránkách, abyste měli představu o tom, co je v daném časovém rámci trendy.

2. Vstupní stránky

Po návštěvě vstupních stránek hrají návštěvníci klíčovou roli při konverzi. Vstupní stránky jsou místo, kde uživatelé začínají dobrodružství vašeho webu. Nejvyšší obsah by však neměl být ignorován. Zpráva o vstupních stránkách je obsažena v části Vstupní stránky, což je ikona pod položkou Chování.

Vstupní stránka pomáhá vývojářům webového obsahu naučit se principy obsažené na stránkách s nejlepším výkonem a aplikovat postupy naučené na stránkách s nízkým výkonem. Navštivte stránky s nízkou mírou konverze nebo vysokou mírou okamžitého opuštění a opravte problémy, které na těchto stránkách můžete najít. Vyhodnoťte také postranní panely s nesouvisejícím obsahem a obsah obsažený na stránkách s vysokou mírou okamžitého opuštění.

Abyste byli v bezpečí, rozdělte provoz podle zdroje, než začnete hodnotit horní a dolní stránku. Zvyšte míru konverze na stránkách, které již vytvářejí provoz, a ve své SEO kampani dosáhnete rychlých vítězství.

3. Ukončete stránky

Vytvoření obsahu na různá témata nemusí být pro vaše stránky tak cenné. Návštěvník může například navštívit váš web, například obsah z konkrétního klíčového slova, projít další produkt, kliknout na něj a web opustit. To převýší vaši stránku, i když byla pro určité klíčové slovo nejlépe hodnocena.

Přehled Výstupní stránky pomáhá vývojářům najít stránky, které snižují provoz. Vytvoření úzce souvisejícího obsahu pomáhá uživateli vystopovat atraktivní obsah pro uživatele a ten, který je žene pryč. Pokud jsou náhodou vaše horní výstupní stránky a horní vstupní stránky stejné, máte dobrou pozici ke zvýšení počtu konverzí na vašem webu.

4. Tok návštěvníků

Tok návštěvníků je velmi kategorický a obsahuje několik sloupců. První sloupec toku návštěvníka označuje, kde uživatel vstoupil na web. Druhý sloupec zobrazuje vstupní stránku. Různé bloky toku návštěvníků jsou spojeny modrými čarami, kde tloušťka modré čáry zobrazuje počet návštěvníků sledujících tuto cestu. Tok návštěvníka také obsahuje červenou čáru, která označuje bod, kde uživatel odpadl.

Chcete-li zvýšit počet konverzí, identifikujte místo, kde návštěvníci odcházejí, a vytvořte obsah, který se může replikovat s tokem návštěvníka. Zvažte také propojení svých prominentních stránek s jinými stránkami, abyste zlepšili uživatelský komfort a lepší tok. Vždy věnujte nějaký čas sledování toho, jak vaši uživatelé interagují se stránkami na vašem webu a s obsahem, abyste měli efektivní SEO kampaň.

5. Nástroj Penguin

Nástroj Penguin je široce používán při srovnání aktualizací algoritmů Google a údajů Google Analytics. Překrytí nástroje Penguin dalšími aktualizacemi pomáhá označit příčinu možného kolísání provozu na vašem webu. Aktualizace Panda se zaměřuje na duplicitní a nekvalitní obsah. Aktualizace Panda navíc bude měřit úroveň pokroku vašeho webu.

Vývojáři webového obsahu by měli vytvářet obsah spíše pro výhody uživatelů a návštěvníků než pro Google. Vytvořte obsah, který vašemu přidá hodnotu cílové publikum, klienty a čtenáře. Výše uvedené body vám pomohou mít efektivní SEO kampaň a převzít kontrolu nad vaším marketingem obsahu.

Zdroj článku: http://EzineArticles.com/9967055